srijeda, 17.09.2014.

A ma nema naslova

-7 mj. i dva mala zubića :))

-Evo danas mjesec dana otkad ga nismo ni vidjele ni čule.Navodno je ljut i ne želi čuti za mene.Okej,dobro,ali što je s njom??

-Javila mi se Zlatokosa :)) Falila mi je.

-Ona je još tu.Bog me sluša.Bože,hvala ti.Ne znam kako bih bez nje.Znam da je stara,ali mislim da joj još nije vrijeme.
Ostavi ju još malo meni.Mora čuti kako joj buhtlica kaže : "Bako",kad je već ja nisam tako zvala

-Iako više nisam ni na fejsu kao što sam bila prije,i ovdje me možete naći : https://www.facebook.com/pages/Moj-mali-dio-svemira/242884885902586?ref=ts&fref=ts

-Posvadjala sam se sa G.Š.
Mislim,nismo se posvadjale.Njoj smeta istina.
I ona meni nešto priča.
Spava do 10 ujutro,pospremi stan,i skuha ručak,i onda visi po kavama.
I misli da je bbolja od nas nekih
Po čemu?
Ma daj
Svi ste svjedoci poplava,gledate vijesti (Nadam se da ih vidite samo na vijestima)
I moj je grad bio u opasnosti.Pola grada gradi nasip,ona piše po fejsu kako je to užas (te poplave) i ode spavati.
A da pokreneš tu lijenu guzicu i pomogneš ljudima,Ne,a?


01:34 | Komentari (3) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.